Summer's gone

Gårdagen = Fest
Idag = Bakfylla

Ibland frågar jag mig själv om det verkligen är värt att må som man mår dagen efter. Frågan är då alltid nej.. tills det är fest igen för då tackar man inte nej.
Vi startade festandet i Ljustadalen hemma hos Emelie. Massor med kända ljustalegender och en del nytillskott i Ljustavärlden.
Hade hur kul som helst. Kukspelet kördes flitigt och det blev en del drickande.
Egentligen borde jag ha varit lite smartare. Jag vet att alkohol inte löser många problem men ibland vill man bara ha roligt eller hur?
I vilket fall så drog vi med sista bussen in till stan och Club Daif. Jag med mina höga förväntningar blev grymt besviken. Hade jag haft låga förväntningar hade jag nog endå blivit besviken.. alldeles för lite folk för min del. Och för tråkig musik. Liiiiiite variation tack?
Ett tag den där kvällen så led jag av det man kallar för grovfylleattack. Jag var helt enkelt för full, slog huvudet i golvet och började fyllebråka med Patrik. Uscha, jag tror inte vi borde festa med varandra.
Efter massa om och men så blev vi ju sams och kvällen fortsatte lite bättre.
Dansade som en gud och hungern som man kallar för fyllehunger satte igång.
När stället började stänga begav sig jag My och Carro till Subway där vi efter lite diskussioner i kön köpte oss mackor.
Vandrade upp till en vän till My som bodde en bit fråm stan.
Somnade, spydde och mådde dåligt som ett as när jag vaknade.
Tacka gud för att den människan som bodde där, Ullrika, var en av de trevligaste jag träffat.
Hon gjorde finfrukost och skjutsade hem oss och ställde upp på alla sätt och vis.

Nu har jag nyss ätit som en hungrig gädda.
Tur att det finns massor med nötter och godis nu när jag är så mätt!

Ikväll blir det en lugn kväll med min älskade.
Kan behövas efter gårdagens gråtattack och brutala fylla.

Tjingen!


Bara för att jag älskar dig, på riktigt.
Kommentarer
Postat av: katja

men baby, vad sör du är! i love you to!



PÅ RIKTIGT OCH FÖR ALLTID ! :)

2008-09-07 @ 14:53:22
URL: http://zetterbergs.blogg.se/
Postat av: My

Hej spy gris! haha . Det var en lyckad kväll med både motgångar och medgångar(heter det så?) jag hade hur kul som hellst hälsa carro också! Tjiiing

2008-09-07 @ 18:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback