Soul meets body

Godmorgon!

Igår när jag och Patrik gick och la oss så lag jag och babblade som en 5-åring.
Är ju så mysigt när man ligger i sängen. Jag har ju alltid så mycket intressant att prata om, tror inte att han tyckte det dock. Han började massera mitt huvud vilket alltid gör att jag slocknar som en eld utan glöd. Han vet hur mycket jag älskar det så antagligen så gick min mun lite för mycket. Somnade iaf som en gud.

Har nyss klivit upp.
Fick ett ryck och klev upp och sa att vi hade tvättid men då hade han faktiskt börjat tvätta.
Gulligt av han.
Kan annars berätta att jag är helt slut i kroppen. Tror dock att min sjukdom börjar släppa lite nu..
Får se vad som händer, imorn måste jag jobba endå, spelar ingen roll om jag är sick.

Dagen ska spenderas i tvättstugan och med jäs framför tvn. Mer än så orkar jag inte med just nu.

Måste även få bjuda på en bild av världens sötaste uggs som ska införskaffas direkt då löningen sker.
Har blivit kär i dessa skor som jag en gång tyckte var så odrägligt fula.

Kommentarer
Postat av: chili

skitsnygga jue!:)

2008-09-15 @ 18:25:16
URL: http://hetchili.blogspot.com/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 18:30:37
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback