Something kinda funny

Godmiddag världen!

Igår skulle det bli en tidig kväll. Jag och Patrik lade oss i sängen vid tolv tiden. Slutade med att vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord. Och jag älskar att prata, det är så mysigt att prata med han. Allt känns så mycket lättare när man får prata ur sig ordentligt.
Efter ett tag så insåg vi att vi nog inte var så trötta så vi klädde på oss och begav oss ut på en nattlig promenad.
Vi gick bort till sidsjön som var så mörk och svart. Efter bara nån minut hade alla ankor vaknat och vi stod där och kollade på dom medans dom plaskade runt bryggan vi stod på.
Mysigt!
Sedan gick vi hem igen och sov.

Vaknade sent idag.
Klockan två närmare bestämmt. Är så skönt att sova. Vet inte hur men jag är fortfarande trött. Helt slut i kroppen och huvudet. Ska jobba ikväll men som tur är så har jag bara kvällspasset så jag får iaf kommer hem och sova som en normal människa.
Innan sömnen måste jag dock tanka Idol så jag får se det.. missar ju dagens annars tack vare jobbet.

Kan också passa på att berätta att jag kollade på dagens OTH, uscha vad sorgligt det var..
Fyy.. ska dock inte spoila för er som inte kommit lika långt som jag så jag ska knipa.

Nej nu börjar det bli dags att dra en bajsning innan jag ska trampa iväg till jobbet.

Posten, here I come!

Börjar bli need på att shoppa... pengar?
Snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback