So what?

Godmorgon!
Idag är det äntligen löning!
Funderar på om jag ska dra ner på stan och göra en uggs-jakt!
Har dock hittat så många fina men dom är så dyra och jag vet inte.. börjar känna mig otroligt snål.

Ikväll ska jag jobba..och inatt. Blir mina första pass den här veckan. Känner mig faktiskt ganska taggad.

Kan ju annars berätta att livet har varit ganska slappt. Har knappt orkat göra nånting. Legat i soffan och sängen och fördrivit tiden med antingen tvn eller tankarna.
Ibland behöver man vara ganska ensam. Fast jag har ju alltid Patrik så helt ensam har jag väl inte varit.
Jag har som sagt haft mycket tid att tänka på allt som pågår just nu och jag har kommit fram till att jag nog lämnat mina vänner ganska mycket utanför.
Detta är dock inget jag gör med mening utan det är bara det att det är ganska jobbigt och eftersom vi inte får prata om det som händer än så blir det ganska svårt.
Kommer nog att bli lättare när det kommer ut riktigt allting för då tror jag också att ni kommer att inse varför jag inte orkar hitta på så mycket och ni kommer nog förstå att jag inte vill ge mig ut och festa. Att supa bort sina problem det funkar inte, det har jag provat förut.

Nej nu ska jag göra mig klar och sedan ta en promenad in till stan.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: katja

haha det låter bra det. :)

ska du ut i helgen ? :)

jag ska nog ut om jag kan gå utan kryskorna så att säga!

aknar att festa med dig gumman!!

älskar dig!

2008-09-25 @ 13:06:58
URL: http://zetterbergs.blogg.se/
Postat av: amanda

köp inte uggs förfan:S

2008-09-25 @ 13:44:13
URL: http://amandabergklint.blogg.se/
Postat av: Lina Tallberger

Keep ya head up girl! I love you. Allt kommer bli bra, inte för att jag vet vad det är - men jag tror det blir så i alla fall :) Puss och kram på dig.

2008-09-25 @ 23:38:44
URL: http://linatallberger.webblogg.se/
Postat av: Malin

Du vet var jag finns, alltid och jämt! Jag älskar dig!

2008-09-26 @ 01:15:58
URL: http://malinhockert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback