Mad as rabbits

Godmorgon!
Inte varje lördag man är uppe den här tiden direkt..

Igår så hade vi det jättemysigt!
Kollade massor med filmer och massor med avsnitt av house.
Bara tog det lugnt helt enkelt och jag blev nog ännu mer kär än jag redan var.. om det nu är möjligt att bli mer kär i den här killen? Jag tror fan inte det.
Vi gick och lade oss ganska tidigt men sedan har det blivit en dålig sovarnatt..
Pk har haft feber och jag blir så orolig när han ligger där och låter.
Gav han lite alvedon och lät han värma sig mot mig..var nog den enda jag kunde hjälpa till med.
Han ligger där inne och sover som ett litet barn, min finis!


Kan ju kanske ta och berätta att anledningen till att jag är vaken är att jag väntar på Pappa och Petra.
Vi ska åka och hälsa på syster på hennes nya hem.
Ska bli bra att se hur det ser ut. Känns alltid bättre när man har en bild av hur hon har det.
Nej nu ska jag borsta gaddarna sedan är dom nog här.

I'll be back tonight.

Syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback