Just show me

Filmen igår då.. det är något av de roligaste jag har sett! Så sjuk och brutal humor. Den måste ses alltså!

Kan ju ta och berätta också att jag har misslyckats i min jakt på uggs.. hittade en jättefin grön stickad lång tröja på Bikbok som jag köpte, tjocka strumpbyxor, knästrumpor och ett jättefint halsband.
Får leva med mina vagabond stövlar som är riktigt mysiga.. åtminstonde tills jag hittar uggs som jag vill ha.

Ikväll då. Pappo förvänade mig genom att ringa och säga "ikväll super vi inte" Bra tänkte jag, jag har ju tidigare skrivit att jag inte tänker supa på ett tag och det står jag fast vid.
Kvällen kommer spenderas med att kolla de fyra avsnitten som släppts av nyaste One tree hill.. Pappo har ju inte sett dom och jag ser dom gärna igen för de är så bra. Ja och så ska vi beställa hem bite line och kika massor med filmer också.

Ska ta och bege mig ner till stan nu för att möta Paulina. Måste på Ica och köpa äpplen eftersom min första tanke när jag vaknade var att jag måste göra en äppelpaj. Äpplen och vaniljsås, glöm inte.

Ha en skön lördag!
Baj!

Pappo är en ganska fin tjej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback