Innan allting tar slut

Igår var det mysmysmys.
Jag tror att vi åt så vi höll på att explodera!
Blev först biteline pizza, sedan äppelpaj och så hade vi en massa godis och chips och dip och dricka.
Gott var det dock så man ska väl inte klaga.
Följde Pappo en bit på hennes vandring till bussen igår så nu har jag även lovat henne att hon kan ringa mig när hon ska tvätta för hon vet inte hur man delar upp tvätten.

Nu har jag nästan nyss vaknat och sitter och äter lite special K red berries. Bästa flingorna i världen om jag får säga vad jag tycker.
Känner mig dock lite trött.. har haft en så konstig dröm två dagar i rad nu..drömmer att jag slår ihjäl mamma.
Känns otroligt fel i drömmen för jag menar en mamma är ju endå alltid en mamma men trots det så står jag bara och matar slag i hennes ansikte och det är blod överallt. Urs!
Psykdrömmar.

Nej nu ska jag kolla på House.. och slänga lite små ögonkast på min Patte K. Trots att han är datanörd så är han otroligt fin när han ser ut som en svettgay!

Här är mamma..
Som jag inte tänker slå ihjäl igen..


Här är min svettgay <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback