I walk the line

Okej nu är klockan 24.00. Känns bra att jag om 30minuter ska hoppa upp på cykeln och bege mig till jobbet ännu en gång.
Mest av allt vill jag bara gå och lägga mig med min sköna böna och somna.
Jag älskar att sova. Det är så otroligt skönt att bara få komma bort från allt ett tag och kunna drömma sig iväg. Självklart är det jobbigt om man har en jobbig dröm men tänk på dom där underbara drömmarna.. Skulle kunna stanna i en sån föralltid.

Förstår egentligen inte hur jag kan vara trött.. sov till 14.00 idag. Endå gick jag och la mig vid tolv igår. Kanske har jag sovit för mycket eller så har jag bara massor av saker som snurrar runt i min skalle.
Efter hockeyn igår så berättade pappa att allt har dragit igång nu.
Inte många av er som vet vad jag pratar om. Knappt någon av er men det är på gång. Kan vara därför jag har den här klumpen i magen? Är så orolig över hur allt kommer att bli.
Jag är så glad att jag har Patrik i det här läget.
Han är en stjärna även om han var som en menshora när jag kom hem.. dock gick det över efter ca 5 min.

Nej nu ska jag sluta skriva om en massa saker som ni antagligen inte bryr er ett skit om.
Men jag bryr mig.

Bara för att mina syskon är mysiga!

Kommentarer
Postat av: Erica

Nemen härligt! Äntligen har du en sånhär metrosexuellblogg jag alltid kan roa mig åt :)

Förresten, ska du ut ikväll? ;)

2008-09-05 @ 13:06:01
Postat av: Lina Tallberger

mina fina kusiner <3

2008-09-05 @ 14:37:15
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback