How can I be so insecure?

Fy för mitt förra inlägg!
Vad vore jag utan Patte K?
Jag älskar den människan.
Finns inte ens ord i den här världen som kan beskriva hur mycket han betyder för mig.
Kärlek utan dess like.
Som sagt så är min hjärna lite bakom flötet.
Känns som att jag bajsar ner mitt eget huvud på insidan ibland.. svårt att förklara men det finns garanterat någon som känner igen sig.
Dumma hjärna!

Nu ska jag ta och sova.
Slut på det roliga.

Imorn är det hockey..
Eller vafan.. det är idag!
Haha

Godnatt/Godmorgon.
Ni fattar..
Kommentarer
Postat av: Pappo

så roligt att min hand och kamera får vara med på din fina bild där på "framsidan". haha :)

2008-09-30 @ 09:56:34
Postat av: pappo

btw, ring mig när du vaknar,

2008-09-30 @ 09:57:21
Postat av: malleh

Jag fattar precis. Och ja, jag vet hur det är att ha ett sådant humör. Så är jag varje dag, skiftar flera gånger om dagen. Nu är det slut mellan mig och råb också.. så nu känner jag för att dö lite, blä. Men imorgon så ska jag till Sundsvall, kanske får mig på lite bättre humör!

2008-09-30 @ 20:55:01
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback