Failfailfail

Jag vet att det egentligen inte är så jävla speciellt men idag så hade vi iaf vår 14månaders dag.
Vill ni veta hur jag har spenderat den?
Jag har spenderat den genom att kolla på tv. Ensam.
Suttit vid datorn.
Lagat mat.
Druckit öl och spelat tv spel.
Har också hunnit svulla i mig ett antal chips.

Någon gång ibland så har min snälla pojkvän tagit en sväng förbi mig för att kramas när han har varit iväg för att gå på toa eller in i köket för att hämta något att dricka.

En kväll var vad jag önskade av min datanörd till pojkvän och jag tycker inte ens att jag ska behöva be om det utan det är något han ska förstå.. är det fel av mig att sitta här och vara så sjukligt besviken?

Har nyss legat i sängen och väntat på att han ska komma och lägga sig så jag ska slippa somna ensam men den viljan får jag inte igenom.
Nu går jag och lägger mig själv.
Och om du som läser detta nu tänker att jag får skylla mig själv eller något annat sånt så kanske du borde tänka om. Jag unnar min pojkvän varenda dag att han får spela sina dataspel.
Jag ville, utan att jag skulle be om det, att han skulle kolla på en film med mig eller vad som helst..

Ska väl vara tacksam att jag fått sex. Det fanns iaf tid till det.

Nu ska jag lägga mig, ensam. Orkar inte vänta mer.
Det värsta är att han kommer vara så söt när han kommer och lägger sig när han nu känner för det...
Jag smälter lika hårt varje gång och det gör mig så less på mig själv"


Godnatt
Hoppas alla andra haft en lyckad kväll

Kommentarer
Postat av: katja

sv: aa det är den jordan du tänker på haha, men hon är skön som fan, as snäll ju!! haha



gumman, du får ta och sätta lite gränser på din kära pk nu, ;) tycker synd om dig som fick fira eran dag lite lonely!!



"minä rakastan sinua"

2008-09-14 @ 10:49:23
URL: http://zetterbergs.blogg.se/
Postat av: Erica

Men gud, det känns lite obehagligt sammanträffande... :P

2008-09-14 @ 12:33:42
Postat av: Malin.

Jag känner igen mig sjukt mycket. Robert är också datanörd/spelnörd. Ibland verkar dom inte förstå att man vill ha en kväll, utan en dator inblandad. Helst när det är ens speciella dag. Och nej, det är inte fel av dig att vara besviken.



Och som du säger, när dom väl kommer och myser så kan man inte vara sur/ledsen längre. :'D



Hoppas natten slutade bra tillslut iallafall :)

2008-09-15 @ 10:24:24
URL: http://santhic.blogg.se/
Postat av: Madelen

Jag hatar verkligen den känslan. Är någon sorts orolig känsla man får och minuterna är som timmar eftersom allt man gör är bara att vänta.

2008-09-15 @ 12:23:01
URL: http://madylane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback