Diabolikal rapture

Hejsan

Igår var jag och hälsade på min lilla fina syster.
Det var ett otroligt fint ställe med människor som verkar riktigt bra. Man kunde märka direkt att hon kommer att få det bra på det där stället.
Det känns bättre när man vet att det är ett bra ställe men det gör det inte lättare att åka därifrån.
Det är en konstig känsla att lämna sitt ena syskon efter, det kan jag lova.
Stämningen i bilen på vägen hem var låg. Folk satt i sina egna små världar och jag vet att jag i vilket fall hade många tankar som snurrade runt i hjärnan.

Kom fram till Patrik vid sex tiden. Hade köpt med mig kyckling så det blev lite kyckling och ris till middag.
Kvällen spenderades med tv spel och house avsnitt.
Sömnen kom inte förrän vid fem-tiden och då låg redan min sköna böna brevid mig och sov så sött.

Nej nu ska jag börja förbereda för lite tacos..
Kan ju passa på att fråga: Vilka är på när det gäller hockeyn imorn? Timrå-Frölunda.. Yey


Här är mina fina syskon

Tjing

Kommentarer
Postat av: Madelen

Mm cancer sucks -.-

2008-09-21 @ 18:56:17
URL: http://madylane.blogg.se/
Postat av: katja

jag är på att gå på hockey imorgon :D vi kan väl prata om det imorgon ? :D



jag spelade som en slyna faktiskt :D vi vann med 4-2

2008-09-21 @ 19:43:42
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback