Body crash

Dagen började med att väckarklockan ringde kvart i sex.
Brevid mig ligger min sötnos och sover och jag måste pallra mig upp ur sängen. När jag kikar ut genom köksfönstret så ser jag hur det verkligen öser ner regn ute. Jag som redan var otaggad blev nu sänkt till botten.
Klädde dock på mig och trampade iväg på min fina röda cykel.
Framme på jobbet så stod jag och tyckte synd om mig själv medans jag hängde upp mina blöta kläder.
ISCH

Efter jobbet blev det en sväng på stan med Pk. Jag hittade massa fint men eftersom jag har blivit duktig så handlade jag inget. Jag tänkte låna kläder av min fina kusin Katja imorn hade jag tänkt.. fast det vet hon inte än men jag ska slå henne en plingeling imorn.
Kan informera er om att Pk köpte burnout till ps3an. Mest bara för att jag ska ha något att underhålla mig med medans han wowar och jag lovar att det där spelet kommer underhålla mig lääänge.

Hann se ett avsnitt från nysläppta One tree hill. Kom idag för dom som undrar. Innan jag begav mig till jobbet för ett kvällspass.
Nu sitter jag i soffan.
Eftersom cykelturen hem från work inte var torrare än turen imorse så tog jag mig en välbehövd varm dusch innan jag slog mig ner.

Nu är det dags för senaste gossip girl som också kom idag.
Ska jag vara ärlig så hade jag nästan glömt att de hade kommit men Pk hade tankat dom åt mig.. hur gulligt är inte det då?

Imorn blir det iaf hockey!
Timrå Ik - Modo i SCA-cupen.
Äntligen kommer känslan!

Kommentarer
Postat av: amanda

Tmrå ik tjalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaa .... hur kul som helst :D!!

2008-09-03 @ 08:44:04
URL: http://amandabergklint.blogg.se/
Postat av: alix

sv: .. ibland är pojkar grisar. usch!

ao, thanku :'

2008-09-03 @ 19:06:51
URL: http://alixf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback