And you're singing the song thinking this is the life..

Idag börjar det på rikitgt!
Är så sjukt galet jävla taggad!

Timrå Ik- Hv71
Biljetten ligger redo här brevid mig.. göra sig klar nu och sedan bege sig till Ljustadalen..
Jobbar natten efter hockeyn så jag hoppas på en brutal vinst.
Lovar jag kommer jobba extra grymt då.

Imorn blir det ganska roligt..
Läste att Lina och Andreas skulle ha en datafrikväll i onsdags.
Fick med mig min datanörd på denna deal.
Imorn från klockan 18.00 så ska ingen uppmärksamhet riktas till datorn.
Mums!

Forza Timrå!

Kan ju också tipsa lite om Amy MacDonald.
Blivit helt besatt i hennes album.

"And you're singing the song thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size

where you gonna go, where you gonna go, where you gonna sleep tonight?

And you're singing the song thinking this is the life

And you wake up in the morning and your head feels twice the size

Where you gonna go, where you gonna go, where you gonna sleep tonight?
Where you gonna sleep tonight ?"



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ja, världen skulle bli grym! Om killar och tjejer tänkte lika skulle allt bli lättare.



Haha och nice med datorfri kväll, gratz! :D Hoppas ni får det skoj! (och att han verkligen håller sig borta från den) :D

2008-09-18 @ 15:11:23
URL: http://santhic.blogg.se/
Postat av: Linis

Haha :) Det var riktigt skönt med dataförbud, hoppas det blir bra för er också :)

2008-09-19 @ 12:35:15
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback