The mirrors truth

Natten har spenderats på jobbet.
Var ganska övertrött vid kvart i fem imorse då vi hade den sista rasten.
Vi började prata om snus i analen och om hur gamla har sex.
Jag kom fram till att min farmor och farfar inte har sex. Då fick jag höra att jag var dum och att dom säkert kör doggy och sånt precis som alla andra. Uscha. Bilder i huvudet som inte ska vara där!

Påväg hem så stannnade jag och Linda på macken för att jag skulle pumpa bakdäcket på cykeln.
Ojojoj, vi var så kvinnliga och jag vet inte vad som hände och det är bara pinsamt att vi failade men jag skrattar när jag tänker på hur vi måste sett ut där vi stod klockan sex imorse.
Det blåste även ganska brutalt ute så jag somnade som en gud när jag kom hem.

Tänkte jag ska bjuda på en bild av mitt hår.
Jag vet inte om jag känner att jag ser lyckad ut eller om det är en fail.
Har inte så bra kamera så bilden är väl sådär..
Fick massor med positiva kommentarer på jobbet dock så jag hoppas väl på det bästa.
Är jag helt bakom flötet som färgat håret så får ni ju säga till?

Kommentarer
Postat av: amanda

ser nice ut det där camilla ;)

2008-10-22 @ 15:41:36
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback