October nights

Gårdagen spenderades med en sväng till birsta tillsammans med pappa.
Köpte nya linser. Satan vad dyrt det var. Sved riktigt på mitt konto kan jag lova.
När jag kom hem igen kikade jag på One tree hill och Heroes.
Riktigt smaskiga avsnitt.

Skulle försöka sova tidigt igår.. gick inte så bra dock. Låg och lyssnade på hur det började regna ute. Så mysigt med regn.

Vaknade imorse av att klockan ringde och begav mig då ner till tvättstugan. Har tvättat som en riktig tvättare och nu har jag precis stått och vikt allt och lagt in det o garderoberna.

Ska väl kanske ta en dusch nu och göra mig klar för dagen.
Tänkte sedan slå mig ner framför tv-spelet. Burnout får mig alltid på bra tankar.. om det inte går dåligt såklart..

Sedan behöver jag kramas!
PEEEEEKÅÅÅ..

Kan berätta att jag fick min fina takida tischa igår!
Grööön och fin.
kan ju även bjuda på en bild av en fin tröja jag köpte på cubus.

Baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback