Noll i respekt

Jag förstår verkligen inte vad vissa människor har för fel?
Varför går man runt och tror att man är så jävla snygg och bra när man egentligen bara är fläskig och äcklig?
Om du ser dig själv i spegeln så kanske du kan inse att dina bröst bara är äckligt fett som passar in till resten av din sliskiga kropp.
Att någon ens vill röra dig är ett under.
Varför kan man inte respektera att någon har flickvän?
Vad är det för fel?
Vad är det för roligt att försöka sliska in sig i någon annans liv?
Du är äcklig och just nu när jag mår som jag mår så kan jag lova att du fick mitt liv att rasa ner till botten.

Du kanske vet vem du är eller inte..
I vilket fall så tycker jag att du ska veta att jag går igenom ett jävla helvete i livet just nu.
Hela familjen rasar och jag har börjat mått dåligt över mig själv och så kommer du och sänker mig mer.
Äcklet som fyller mig nu är så brutalt så jag kan inte ens få det till ord.
Jag hoppas att jag aldrig mer behöver se din äckliga kropp på bild för det har redan gett mig men för livet.

Blir jobba nu.
Tack Malin för att du är den du är!
Kommentarer
Postat av: Lina Tallberger

Stå på dig gumman! Du är vacker, underbar, stark och het som fan! Det vet du, om inte så vet du det nu. Jag och så många fler älskar dig, efter regn kommer sol. (L)

2008-10-10 @ 01:18:07
URL: http://linatallberger.webblogg.se/
Postat av: Malin

Fortsätt bara att vara den du är, den bästa som finns! Du är så otroligt stark, Camilla. Allt blir bra till slut. Under tiden så står jag precis bredvid dig. Lovelovelovelovee you.

2008-10-10 @ 15:22:55
URL: http://malinhockert.blogg.se/
Postat av: katja

aa jävla skit att vi förlorade igen :( vi måste fixa till det här nu!



och du glöm inte att du är helt underbar, jag älskar dig mest av allt på denna jord, världens bästa vän sedan vaggan!! :)

2008-10-10 @ 16:38:40
URL: http://zetterbergs.blogg.se/
Postat av: malleh

Hoppas allt blir bättre. Och jag tror också det kommer vara du och patteputten för livet. Ni verkar passa perfekt ihop! :)

2008-10-11 @ 19:46:41
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback