No trust

Igår var nog en av de värsta dagarna i mitt liv.
Jag trodde att det var slut på hemligheter och jag hade bett om sanningen två gånger.
När jag sedan får höra historian från en annan synvinkel så såg jag allt med andra ögon.
Sveket var brutalt. Det som gjorde mest ont var att du ljög mig rakt i ansiktet och att du bett mig lita på dig flera gånger. Så mycket för att lita på någon.
Jag trodde att du var speciell och inte som alla andra men nu har jag fått bevisat att alla sårar.

Det gjorde så ont i mig igår så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Jag ringde Paulina som försökte hjälpa mig så gott hon kunde. Jag höll på att brista så det var nog inte så enkelt.
Du bönade och bad att jag skulle komma tillbaka och jag vet att jag skulle inte kunna leva utan dig.
Du är verkligen mitt allt.
När vi låg och grät i varandras famnar så förstod jag att du har lika ont på insidan som jag har.

Nu är det ett faktum. Inga mer hemligheter.
Kärleken övervinner verkligen allt.
När jag ser på mitt liv så vet jag att jag vill spendera resten med dig.

Igår var vi vaken hela natten. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och bara var.
Visst kommer detta förfölja mig i tankarna ett tag framöver men jag finns kvar vid din sida.

Jag älskar Patrik Kåveland, föralltid!
Kommentarer
Postat av: katja

lilla gumman, vad hände? :/

2008-10-14 @ 16:02:58
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback