Love said no

Dagen har varit härlig!
Var en del folk på paradisbadet men dock inte såå många som jag hade förväntat mig. Jag blir som en 10åring när jag är där. Springer runt och åker allt som går flera gånger. Sov riktigt hårt när vi åkte därifrån efter 5timmar av badande. Beställde lite pizza från biteline så nu har jag och Patrik svullat som grisar.

Coca colan står dock på bordet och tv4 är igång. Kvällen ska självklart spenderas med Idol.
Imorgon så ska vi till Ikea för att det behövs en ny säng.. den som vi sover i nu har nästan rasat ihop. För mycket bus och pipp har gjort att plankorna börjat släppa, precis som på hans säng i Sollefteå. Jag tror vi är för våldsamma.
Efter Ikea så ska vi hem och vara barnvakt åt min lillebror Pontus. Ska bli mysigt eftersom han ska sova här och allting. Hoppas att det blir bra bara.

Nej nu börjar Idol igen.

Bjuder på en bild som Petra tog i bilen påvägen hem. Pontus ville visa vilken pimp han är:

Jag, Pontus och Ina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback