In a moment this moment is the past

Gårdagen var mysig!
Ibland glömmer jag bort hur bra kompisar jag har som alltid finns där.
Katja kom hit igår och vi njöt av Idol och satt och var så mätta att det var sjukt.
Vi pratade lite skit och så.. sedan var det dags för henne att dra tillbaka till Ljustadalen.
Jag passade på att dra ner min Patrik i soffan och så kikade vi en film.

Vaknade av att klockan ringde imorse. Skulle upp och slänga in tvätten i maskinen.
Uscha vad trötter jag var. Somnade om när jag kom upp igen och så väckte Patrik mig vid kvart i två och sa att det kanske var dags att gå ner till tvättstugan igen. Eftersom jag är hans slav så begav jag mig.

Nu har jag nyss klivit ur duschen.
Ska ner och möta Pappo och Emelie på stan. Vi ska kika någon film och bara vara.
Vi ska köpa med oss kinamat från blåkiosken!
Mums!
De har nog Sundsvalls godaste kinamat, och billgaste!

Nej nu måste jag hämta tvätten innan jag ska kila.

PYSS
EMELIE

OCH
PAPPO

ARE MY
BITCHES

Kommentarer
Postat av: Lina Tallberger

Fin tröja/klänning du hade på bilden i mitten :) !!

2008-10-18 @ 17:28:07
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback