I min nya postentröja

Fick en fin jobbtröja idag.
Passar på att inviga den såhär direkt hemkommen från arbetet.

Kan berätta att jag sussade ruskigt länge idag.
Halv fyra så vaknade jag av att min fina pojkvän började prata med sina kompisar på venten.
Tänkte att jag kanske borde kliva upp då så det blev något av dagen.
Var inte så aktiv dock kan jag lova.
Jag fick lite saker gjorda..vek all tvätten, diskade och ja..klädde på mig.
Pk var så duktig idag och stekte korv så vi kunde äta korv med bröd.
Han är så söt när han gör lite hemmasysslor.
Man vill bara krama han när man ser han.. brukar bli så också.

Jag verkligen älskar att kramas. Det är ju så mysigt att bara ligga och tycka om varandra.
Och det bästa som finns i hela världen det är när man kollar på människan man älskar och man verkligen ser i deras ögon att dom älskar en minst lika mycket.


Påväg hem från jobbet köpte jag mig en chipspåse.
Sitter aldrig fel med massa onyttigt framför tvn.
Nu ska jag tanka dagens avsnitt av parlamentet och sedan jäsa ner mig ordentligt.
Känns som att jag jäser livet ur mig själv men vad kan man annars göra utan pengar?
5 dagar kvar till löning!
TAGGAR!

Nu måste jag dra hit min datanörd till pojkvän så jag kan kramas!

Baj!
Kommentarer
Postat av: Lina Tallberger

Men jag är ju ingen student :( Jag har ju hoppat av skolan :( Det står att man måste ha en annan sysselsättning? :/

2008-10-19 @ 22:55:36
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback