I got pipped

Fick sexa loss ganska skönt igår.
Efter att jag fått ur mig agressionerna här i bloggen så kom min lilla fis och drog igång. Ruskigt härligt, fick mig lite piggare inför nattpasset på posten.
Tog en cykeltur med Linda och slet som en gnu. När vi skulle cykla hem vid 6 så var det helt galet kallt ute!
Kan det inte ta och börja komma lite snö nu också då?
När jag kliver in genom dörren så är min sötnöt forfarande vaken. Med ruffsigt hår och trötta ögon så klämmer han fram att han tänkte att han ville vänta på mig så vi kunde lägga oss tillsammans. Sedan om det har något att göra med att han velat spela wow hela natten det vet jag inte. Jag tror mest på att han ville vänta på mig.
Ikväll blir det i vilket fall ett kort kvällspass på posten och sedan är jag ledig resten av veckan. Ska bli hur skönt som helst.
Nu ska jag kika senaste One tree hill som kom idag och sedan blir det lite True blood som Jonas fått mig att kika på. Sexiga vampyrer för er som gillar sånt..och många sexscener.
Ikväll efter jobbet lär det bli en massa avsnitt av en anime serie. Patrik får mig att bli lite nörd. Ehe

Have a good one!



Kommentarer
Postat av: malleh

Ja, det är jobbigt. Jag följde dock aldrig med. Kände att jag inte hade klarat av det. Sjukt hur ett djur kan betyda så mycket.

2008-10-28 @ 14:51:01
URL: http://santhic.blogg.se/
Postat av: amanda

det snöade igår:p

2008-10-29 @ 07:54:57
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback