I ett paradis

Min pojkvän är nog världens sötaste när han vaknar till på morgonen. Håret står åt alla håll och ögonen är alldeles glansiga. Skulle kunna ligga kvar och gosas med han föralltid.  Väskan är i vilket fall packad nu och här sitter jag trots min morgontrötthet som känns brutalare än vanligt. Snart kommer bilen och plockar upp mig. Lillasyster är på permis över helgen så hon kommer också att följa med till paradisbadet. Mys!
Kan tänka mig att stället kommer vimla av folk. Det är ju trots allt fredag och skollov.. jag får se till att spänna mig ordentligt. Eller vafan..jag har ju min Pk som tycker om mig trots att kärlekshandtagen är lite stora och trots att jag älskar att bara ligga framför soffan och jag föredrar ju faktiskt en coca cola mer än ett träningspass på Friskis och Svettis.. Jag får ju skylla mig själv och jag är ju trots allt älskad för den jäsare jag är.

Bye!

Nya kanan där man åker på ringarna äger!
Kommentarer
Postat av: linis

ja jag ska göra det :) väntar på att det ska komma ut ! pusss

2008-10-31 @ 12:19:38
URL: http://linatallberger.webblogg.se/
Postat av: amanda

aa ringarna är rolig som fan;) men ja slog i näsan där när ja tippade fram så ja blödde ner hela banan;) haha

2008-10-31 @ 12:20:17
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback