Ghost

Sitter och kikar på "Beyond" eller "mannen som talar med andar" som man så fint översatt det till.
Ibland är det så sorgligt..
Jag har alltid trott på det här med spöken och andar och andra sidan och sådär.
Blir lite smårädd när jag ser på sånt här.
Jag har dock hört att folk som inte vill se saker slipper se.
Jag skulle aldrig klara av att se någon som är död så jag hoppas att det stämmer.
Programmet är så bra.
Jag menar han hjälper ju folk att få svar på de frågor som de aldrig hann få svar på.


Kommer vara galet rädd om jag måste upp på toa sedan mitt i natten. Kommer springa. Brukar iofs göra det ibland. Skulle nog se helt mongo ut om någon skulle se mig. Springer in på toa och tänder lampan, vågar inte kolla i spegeln och sedan springer jag tillbaka till sängen. Herregud!
Fick höra att när man får rysningar sådär random när man kanske sitter och kikar tv så betyder det att det är någon i närheten. Någon som man inte kan se. Någon från andra sidan. Tanken på att man inte alltid är ensam fast man tror det är lite skrämmande. Fast jag tror faktiskt att spöken inte vill oss något illa.
Tur att jag slipper sova ensam..


Kommentarer
Postat av: malleballe

Jag har varit med om en del läskiga saker :x Typ blivit dragen i håret och sånt :c

2008-10-20 @ 03:46:12
URL: http://santhic.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är medveten om att de där programmet bara är shit?

innan programmen frågar dom tuuusen grejer och saker som är relativa till varandra och sedan klipper de ihop skiten. ladda ner bullshit avsnittet om det.

2008-10-22 @ 07:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback