För vi är Timrå och vi ger aldrig upp

Sitter hemma hos min finis nu!
Så mysigt att träffas när man varit ifrån varandra några dagar.
Han är så fin med sin gipsade fot.

Har snoffsat till det lite och lagat lövbiff majskolvar svamp grönpeppar sås och goood potatis.
Bra tisdagsmiddag!

Kan informera om att jag är dödligt trött efter att ha jobbat kvällen och natten.
Var så sjukt dryg inatt alltså men jag hade otroligt roligt där i min egen lilla värld.

Just nu sitter jag och kikar på hockeyn men Timrå ligger under med 0-2 mot Dif.
Känns inte så bra men vi har sett det förut. Timrå är ganska bra på att komma ikapp och sedan har dom som vanligt otur med skador så jag tänker inte dömma ut mitt älskade lag.

Nej nu ska jag tagga inför den trede perioden.
Drar en bajsning eftersom jag ä dödligt mätt och sedan är det on!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback