Finally Friday

Är så skönt att det är helg!
Har längtat så hårt efter det.
Blir dock en kort helg eftersom jag ska jobba söndag kväll men jag har i det stora hela en lugn jobbvecka framför mig.
Ikväll blir det till att kika lite idol och käka tacos och massa onyttigt.

För er som tycker det är intressant så kan jag berätta att jag försöker spara mina naglar.
Det går att klia sig själv nu!
Haha, det är jobbigt dock. Vill bita hela tiden men jag håller mig!

Nej nu ska jag börja kocka lite innan jag somnar här.
Mamma kom ju och väckte mig idag. Man är inte pigg efter 5timmars sömn men hon bjöd på fika och skjutsade med till ica så jag slapp gå med en massa kassar.

Njut av helgen för det ska jag göra!
Kommentarer
Postat av: amanda

ja, sluta bit på naglarna ;) du vet ju hur mkt ja har tjatat om det.

2008-10-18 @ 09:37:49
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback