Dead end

Uscha vad jag har haft svårt att sova inatt.
Sitter här nu och har nyss vaknat.. endå är jag sliten som en jag vet inte vad.
Försöker att hjälpa min lillasyster som inte mår så bra just nu. Det är så galet jobbigt att hon inte är nära men jag försöker så gott jag kan. Jag saknar henne!

Kvällen och natten kommer att spenderas på posten.
Är inte taggad idag. Det regnar ute och då är det inte så roligt att cykla heller.
Skulle nog mest vilja sitta hemma i soffan och tycka synd om mig själv. Ibland är det skönt att tycka synd om sig själv.

Imorgon vill jag ut. Club Lyset.. känns som att jag måste ut. Kan inte bara sitta hemma hela tiden.

Nu ska jag ta en dusch.

/C
Kommentarer
Postat av: katja

jag vill fan också på lyset! ska vi gå tillsammans? :D love you baby

snart börjar hockeyn, heja timrå!!

2008-10-02 @ 18:33:42
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback