Can I hold you tonight?

Hejsan världen!
Ännu en natt har gått åt till att arbeta och sortera alla fina brev.
Kan lova att det kändes som en lång natt..var för otaggad för att jobba.
Blev väckt av att mamma kom och plingade på.

Hon har varit snäll och diskat och rensat avloppet i vårat handfat i badrummet.
Varken jag eller Pk visste liksom hur man gör..pinsamt men sant.
När hon endå var igång så städade hon toastolen.
Finfint.
Hon skjutsade mig till Ica så nu har jag handlat lite lövbiff som vi ska äta idag.
Och självklart var det dags för mer Coca cola. Alltså vi har druckit ca 30 Cola sedan i fredags.
Ganska brutala Coladrickare vi är.. men det är gott som bara den.

Nu är jag trött men vet ni vad?
Jag ska inte ens jobba inatt!
Enda lediga natten denna veckan för imorn ska jag slita medans ni sover igen.
Känns så skönt att jag kommer kunna gå och lägga mig istället för att trampa till jobbet.

Nu ska jag slappa som en tok framför tvn.
Saknar syster!
Hoppas vi får hälsa på henne snart igen <3


Bye!


Kommentarer
Postat av: katja

på aprilvägen :D

2008-10-15 @ 22:03:09
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback