Brutala baksmällar

Ja vad säger man.
Min hjärna mår aldrig så bra efter att kroppen intagit massor med alkohol.
Föfesten var sjukt rolig. Vi var bara ett fåtal människor hemma hos Emelie. Det var Emelie Fredrik Malin Carro och jag och Katja. Massor med folk på bussen in till stan och jag vettefan vad jag fick för mig men jag började kalla en kille för helt fel namn..han blev inte så glad. Mitt humör var i vilket fall på topp och jag var så otroligt taggad på vad kvällen skulle bjuda på.
Väl framme vid avenyn och Club Lyset så började min egna peppning att avta. Stället kryllade bara av 90or. Inge fel på dom men jag som är 89a ska inte behöva känna mig gammal på krogen. Fy för det.
Jag och Carro planerade att vi skulle dra på Daltons men istället blev det en sväng förbi Bk där det var otroligt dött.
Kvällen fortsatte med att vi kände ett sug i magen. Fyllekäket behövdes så vi begav oss till Max.
Träffade Makke där vilket var nice, har inte sett han på hur länge som helst!

På busstationen fick vi vänta ett tag på bussen. Men vad gör det?
När jag och Carro skulle på bussen är helt plötsligt Katja där.
Och vilken galen fylletant hon är.
Haha, hon satt och visade sin bakgrundsbild på telefonen för alla och så tog hon upp en t-shirt som hon försökte lura alla att hon hade gjort själv. Roligast var endå när hon skulle försöka måla med läppstift. Hon skulle ju träffa Otto så hon skulle göra sig fin och verka nykter. Tror nog inte han gick på det när han såg hur hon kladdat runt hela munnen och sluddrade som en läppförlamad.

Kvällen var rolig men kunde varit roligare.
Idag blir det pizza och hockey.

Timrå Ik-Rögle.
Spännande och perfekt på en sån här bakisdag.

Baj
Kommentarer
Postat av: Malin

Tuur att jag var i Övik, för Guuud vilken kanonkväll det var. Du skulle ha vart med, slinins!

2008-10-04 @ 23:52:32
URL: http://malinhockert.blogg.se/
Postat av: katja

haha jag är fan e fylle tant!! minns inte ens det där med tröjan eller nått hahah!

2008-10-05 @ 17:07:53
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback