Been there done that

Helgen har flugit förbi fort som tusan..
I fredags så blev det lite käka ute och sedan bio med min Patrik. Vi såg på "Låt den rätte komma in". Filmen var faktiskt en besvikelse. Fanns en del läskiga scener men den låter verkligen inte boken komma till sin rätt.. För er som planerar att se filmen men inte läst boken så säger jag bara att ni borde ta och göra er själva en tjänst och läsa boken istället.

Igår så spenderade jag massor med tid på Birsta City med Malin och Pappo.
Vi shoppade och snackade massor med skit och hade allmänt roligt. For sedan till Ljustadalen där det blev en väldigt lyckad förfest. Drog vidare ner på Krogen och tusan i mig vad mycket folk det var ute denna helgen. Tycker synd om dom som kom sent som fick spendera sin kväll med att stå i kö.
Otroligt lyckad kväll med massor av dans och för mycket spenderade pengar i baren.
När jag gick hem så passerade jag statoil där jag gick in och köpte med mig korv med mos hem. Mums!

Nu är jag lite bakis dock inte lika bakis som jag var när jag första gången slog upp mina ögon. Har varit och införskaffat lite fläskfilé som ska avnjutas. Fin söndagsmiddag.
Ska nu ta och bege mig ner till tvättstugan där jag ska spendera min eftermiddag.. och ja jag ska jobba inatt.
Yey!

Bilder från festandet kommer komma.
Den som väntar på något gott..
Kommentarer
Postat av: malleh

Fyfan, jag åt också en mosmeny från statoil, fast med räksallad. Nu har jag blivit matförgiftad. STATOIL <3

2008-10-27 @ 01:59:17
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback