As time goes by

Jag börjar nästan bli rädd över hur fort livet försvinner. Hur snabbt tiden faktiskt går.
Det här året är nog ett av de snabbaste jag varit med om. Kan vara för att det hänt så mycket. Studenten, jobbet och alla stunder med Pk. Jag blir ändå lite orolig.
Om det inte vore för den brutala kylan som slagit till nu så skulle jag fortfarande ha väntat på sommaren. Jag tycker liksom att den aldrig kom, det fann några fina dagar men det känns som att det fortfarande ska komma mer. Oj så fel jag har. Det är november på lördag. Jag fyller år om mindre än en månad och sedan är det jul och sedan ett nytt år.
Tiden går för fort så nu har jag bestämmt att jag ska försöka ta vara på den bättre. Och då kanske ni undrar vad jag menar med det? Jag känner att jag ska bara göra saker som jag vill göra och inte en massa som jag egentligen inte är sugen på..förutom jobbet då som faktiskt måste göras.
På fredag ska väl alla festa antar jag? Måste få säga att jag inte är ett dugg sugen just nu och ska jag hålla mig till min plan så måste jag komma på något annat att göra. På lördag ska min lillebror komma hit och vara här med mig och Pk. Det kan bli riktigt mysigt. Han ska sova här och allting.
Imorn fyller pappa år. Han är dock inte så gammal än..men han kommer bli. Vill inte ens tänka på att folk ska försvinna ur livet. Familjemedlemmar kommer bli gamla och lämna mig..
Nej slut på tankar.

Nu ska jag laga pytt i panna och sedan se på Greek för det är något jag tycker om att spendera mitt liv på.
Kommentarer
Postat av: amanda

jag har också såna tankar.. fast sjukare. ja kan typ sitta o förbereda mig på ett samtal från nån i familjen som ska säga att nån annan i familjen har dött. skitäckligt o tänka så:O

2008-10-29 @ 20:28:32
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback