Walking on the moon

Godkväll folket!
Bloggen ser okej ut nu va? För  när jag kikar är den superfin :)

Jag har just nu en såkallad paltkoma. Har ätit alldeles för mycket men jag gjorde ju så himla god mat idag! Blev kycklingwok med nudlar. Mums säger jag. Nu är det ju godis och Idol som gäller så magen hinner inte hämta igen sig. Vad gör det? Det är ju bara fredag en gång i veckan.
Kan berätta att jag har varit lat. Skulle ha jobbat inatt men jag fick en galen brutal huvudvärk så jag klarade inte av det. Blev massor med piller och sedan sova.. och tror ni då att jag hann ställa någon klocka för skolan? Nej. Blev liksom varken jobb eller skola men det är ju skönt att vara hemma.. men dåligt samvete får man ju faktiskt.

Imorgon är det party som gäller. Jag är så galet taggad och min nya fina klänning hänger redo på garderobsdörren. Har dock inte bestämt vad jag ska ha för skor..bara det problemet kvar men det kommer ordna sig.
Ska bli så roligt att festa med alla mina ljustalegender. Men det är imorn det. Nu ska jag se på Idol.

PYSS


KÅÅMPISAR <3
Kommentarer
Postat av: malleh

Oj, riktigt snygg! Vem har gjort den? o:

2008-11-29 @ 01:01:37
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback