Tänk att kunna flyga som en fågel

Dagen började med att väckarklockan ringde vid tio. Det var dags att kliva upp för att bege sig iväg till Ikea. Som jag skrev tidigare så har ju sängen här nästan rasat ihop. Patrik slängde fram plånboken och nu har vi helt plötsligt en 1,80s säng som fyller upp sovrummet så fint. Jag har redan invigt den med en tupplur efter middagen kan jag lova.

Dagen har spenderats med Pontus som är min 5årgamla lillebror..eller han fyller ju fatiskt 6om 29 dagar, vilket påminner mig om att jag fyller år om 23 dagar. Yey!
Nu ska jag ta och ha lite lördagsmys.
Ska se om Pk vill se lite "The strangers" med mig för den vill jag inte se ensam och så ska jag äta lite götta.

Hoppas ni har en trevlig kväll allihopa.

Do you believe in the boogieman?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback