Singing that melody

Jag verkligen hatar att vara på sjukhus. Det är den där speciella lukten där inne. Sist jag var på ett sjukhus så var det för att hälsa på min lillasyster efter allt som hände. Nu när jag var där så var det som att jag gick och väntade på att lukten av aska och brand skulle slå emot mig men den kom aldrig..
Det var lite jobbigt att se min älskling ligga där i sängen. Han har ett eget rum i varje fall och det är ju bra. Han ligger på infektionsavdelningen så dom är så nogrann med att man inte drar in bakterier och skit. Kändes så jobbigt att lämna han kvar där i rummet ensam.. Jag måste jobba inatt. Otaggad som fan!

Imorgon är det meningen att jag ska åka till boda borg med några från jobbet men jag tror inte jag klarar det. Jag är ju så otroligt hispig av mig. Vet ju inte än hur allvarlig hans infektion är men jag går runt med ont i magen endå, tankarna glider ju alltid iväg till det värre när det gäller såna här saker. Kommer inte vilja springa runt och leka och klara banor när jag vet att han är alldeles ensam och så ska han ju kanske opereras igen imorgon. Det beror på vad hans prover visar på.

Blir kanske bra att jobba lite och rensa huvudet inför morgondagen.
Åh, min älskling är ensam i en sjukhussäng :/

Kommentarer
Postat av: katja

du är snygg!!



jag älskar bilden på dig och pk!!

2008-11-04 @ 18:49:43
URL: http://zetterbergs.blogg.se/
Postat av: katja

vad har hänt med pk btw? !

2008-11-04 @ 18:50:43
URL: http://zetterbergs.blogg.se/
Postat av: amanda

min moster jobbar på infektion, maini.. hälsa om du träffar hon ;) men hur länge sen var det han opererade sig? Var inte det på studenten typ?

2008-11-04 @ 20:45:15
URL: http://amandabergklint.blogg.se/
Postat av: katja

men om du känner dig ensam får du ju komma och sova hos mig, eller om jag tittar förbi i eran lägenhet någondag! hur länge kommer han ligga inne då ?



love you, for real! ;)

2008-11-04 @ 20:47:36
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback