Ravers Anthem

Hallå hejsan!
Här sitter jag med myskläder och jäser i soffan. Ska bli en skön fredag med idol och massa svull. Har mens igen för första gången på 3 månader. Inte skönt kan jag lova men det är dock inte så farligt som jag hade förväntat mig.
Är så mysigt att min myspojke är hemma. Jag kan inte sluta pilla på han!
Han är så fin och mysig så jag blir glad bara jag slänger ett av mina ögonkast på han.

Är ganska fattig just nu eftersom jag spenderade mina sista pengar på kläder.
Vi har i vilket fall fått hem ett nytt tv-spel. Little big planet, galet roligt! Kommer nog bli en del spelande denna veckan.
Gubbarna i spelet är så söta!
Nu ska jag hämta en ny coca cola och dra en pink innan Idol drar igång igen.

Kolla vilken söting!



Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback