Pride

Då är det söndagkväll då. Gårdagen var riktigt mysig med Pontus. Kanske är dags för en egen sötunge som kan väcka en på morgonen så som han gjorde imorse? Han for hem idag och jag har spenderat söndagen så som den ska spenderas. Massor av nerladdade serier och kvarlämnat godis. Skönt att jag inte jobbar ikväll. Blir inte förrän imorgon som jobbeveckan drar igång. Kan ni tänka er att om exakt en vecka så kommer jag sitta och tagga inför skola? Nästan så att jag blir lite nervös. Tur att det är en kort utbildning, jag kanske slipper det här med skoltröttheten den här gången.

Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen.
Jag bad pappa ta med mina mysiga massageoljor hit när dom kom för att hämta Pontus. En med melon och en med jorgubb. Dom är mums och heta. Jag vet vad jag har att vänta ikväll..
Yey.

Hoppas ni får en lite njutningsfull kväll som jag ska ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback