Poison girl

Haj!
Idag sov jag ruskigt länge, eller ja, klockan 3 så kom min finis och väckte mig för han tyckte att det var dags att röra på fläsket. Inte konstigt att jag sov så länge dock då jag missat en hel sovning. Man måste ju ta igen sig tycker jag annars orkar man inte med vardagen. Har inte mycket roligt att berätta om den här dagen. Har bara tagit det lugnt och taggar inför morgondagen. Shopping me like! Det finns ju inte mycket som är roligare än att få handla, förut så var jag ofta och shoppade med mamma men så är det inte längre. Detta ska bli superroligt!
Planerna på vilken restaurang då? Jodu det blir nog Victoria. Älskar den. Jag ser den som Sundsvalls mysigaste och finaste restaurang och jag har massor med fina minnen därifrån. Var ett tag sedan jag var där nu men sist var ju också med Pk men den här gången ska det bli mer speciellt, det är ju liksom för att fira mig.

Hoppas alla njuter av en wunderbra helg!
PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback