Obama is the shit!

Har jobbat hela natten vilket har gjort att jag följt valvakan riktigt bra. Det är nästan så att jag önskar att jag vore amerikan så jag kunde vara med och fira. Är riktigt glad över att Obama vann valet och det ska bli roligt att se hur han ska lösa problemen i Usa.
Satt nyss och kikade på hans presidentval och jag blev faktiskt lite blöt i ögat.

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan hoppa i säng. Blir till att sova några få timmar sedan ska jag bege mig till mitt mysmongo på sjukhuset. Jag saknar honom så otroligt mycket! Det är faktiskt så att det gör lite ont i mitt hjärta..

Kommentarer
Postat av: amanda

jaha okej. fan va jobbigt o ligga på sjukhuset oså. hehe gör en du också, så jävla god :D Ska äta det till lunch idag ;)

2008-11-05 @ 08:52:14
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback