Min dator möter döden

Är med en tår i ögat som jag måste erkänna att det börjar bli dags att ta farväl av min dator. Dock kommer vi fortsätta kämpa ett tag till eftersom jag bara har den här pärlan och måste vänta tills jag får en ny. Min dator och jag är kompisar. Datorn innehåller alla mina minnen och alla mina låtar. Dessa kommer jag att kunna föra med mig men just den här datorn är endå speciell i mina ögon. Den har alltid funnits där och varit väldigt hjälpande i de jobbigaste stunderna.
Det är väl dags för mig att förstå att en dator inte lever hur länge som helst. Det började med att den gav mig brännmärken på benen när jag har den i knäet. Den började stänga av skärmen och nu till slut så stänger den av sig själv helt och håller några ggr om dagen. Ska försöka få en ny dator av mamma i julklapp och till dess så ska jag njuta av tiden som jag har med den här pärlan. <3


Kan annars berätta att jag hade allvarliga problem med att somna igår. Jag vet inte riktigt vad som är fel, det är som att jag blir stressad vid tanken av att kliva upp tidigt. Somnade inte förrän klockan 06.00 och meningen var att jag skulle upp klockan 07.00. Det kan jag ju lova att jag inte klarade av. Blev till att sova. De hade endå inte gjort något speciellt i skolan så jag känner ingen ångest direkt.
Sitter just nu och väntar på att mamma ska ringa. Är sugen på en liten fika, kaffe och en bakelse. Mums! Senare idag så ska Carro och Emelie kika förbi, det var länge sedan man såg de tjejerna kan jag lova så det ska bli kul.
Nej nu ska jag ta en dusch så jag får bort pipplukten och blir lite fresh inför dagen.

Bye


Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha.. har fan aldrig hört nån som säger pipplukt. knullukt däremot:p

2008-11-19 @ 19:27:49
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback