Med Käkan

Dagen har spenderats på skolan och sedan blev det stan med min fina ängel Katja Orrell! Det behövdes verkligen för det var så länge sedan jag såg henne. Vi hade inte mycket tid på oss men vi hann med en del skitsnack och lite skratt.
Är hemma hos mitt mysmongo nu. Vi har legat och myst som gudar i sängen, jag älskar verkligen mys! Sedan så blev det en varm dusch tillsammans och nu ska jag laga lite kyckling och ris innan det blir dags att dra på sig uggsen och ta en kvällspromenad i snön. Inte så kul när jag vet att vägen bär till jobbet men snön gör att det känns lite lättare att promenera.
Blir bara ett kvällspass idag och sedan är jag faktiskt helt ledig imorn, inte jobba och ingen skola. Vet ni hur skönt det känns?

Kanske blir till att spendera kvällen med lite burnout, det var ju ett tag sedan och nu är min spelkompis Walla back!

Bye!


PSSST.. om exakt en vecka fyller jag år..glöm inte bort mig

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh, jag visste inte att det är snö hemma? :D

2008-11-17 @ 17:58:22
URL: http://malinhockert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback