Kill yourself

Just nu är jag megasupertrött!
Har firat farmor idag. När Patrik var uppe och hjälpte farfar med hans data så hittade min ena lillasyster en trumma. Sån där liten Afrika trumma typ. Det hela slutade med att jag och mina två systrar satt på farmors golv och sjung och trummade. Ljuvligt om jag får säga min mening.

Jag ska snart bege mig iväg till jobbet. Får ont i mitt hjärta då jag tänker på att jag inte kommer få sova förrän klockan 22.00 imorgon. Jag ska jobba till 06.00 sedan ska jag hem hit och käka frulle, efter frullen blir det en dusch och sedan skola. Skolan slutar 16 och då måste jag käka middag och sedan iväg till jobbet som börjar 18.00 och slutar 22.00. Tror ni jag kommer vara dåligt övertrött och dryg på kvällspasset imorgon? Tror ni att det är dåligt lockande att bara gå in i sovrummet, stänga dörren och sova till jag vaknar av pigghet?
Jag som älskar att sova. Helst med min mysis. Han ska hämta ut sin nya wow expansion (stavningen?) imorgon så jag lär ju inte få kontakt med han på ett tag.
Nej. Kanske ska börja dansa nu eller svepa kaffe så jag orkar med det som komma skall.
Till er andra som har den underbara äran att få sova önskar jag en God Natt!

Bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback