Keeps gettin' better

Min lördag har spenderats med sovande fram till klockana fem. Ja jag älskar att sova och skulle ha kunnat sovit en massa timmar till men Pappo ringde och väckte mig. Det blev till att bege sig till stan och möta min slyna. Med kinamat påbörjade vi vandringen hem. Vi har ätit och kollat på den gamla Eva och Adam filmen, fyra födelsedagar och ett fiasko. Blev sedan lite Guitar Hero och sedan var Pappo tvungen att bege sig för att slippa betala nattbussen.
Nu sitter jag i soffan med täcket och en Ben & Jerrys, brownie såklart <3
Ska kika på en massa Grey's anatomy och bara njuta av min lördag.

Imorgon ska jag träffa Erica som jag inte träffat på massor med länge. Vi ska snacka skit och mysa, ta på varandra eftersom våra datanördiga pojkvänner är så upptagna med spelandet just nu.
Ska försöka hinna med lite plugg också eftersom vi har ett grupparbete som måste göras denna veckan.

PYSS!

Dagen spenderades med Pappo


Morgondagen ska spenderas med denna slynan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback