Humhum

Hejsan.
Här sitter jag och är alldeles rödblommig efter promenaden från stan. Det är väldigt kallt ute idag. En 5 6 minusgrader skulle jag gissa på.
Har letat febrilt efter en klänning. Hittade dock ingen som jag kände var riktigt party. Tycker att stan har mycket sämre utbud än Birsta city så på onsdag så ska vi dit och kika istället. Jag som var så otroligt pepp på att handla. Men det är typiskt. Så fort man verkligen ska köpa något så hittar man ingen men när man är fattig så hittar man allt. Jag inhandlade en fin t-shirt på Carlings iaf. Det var faktiskt Pk som hittade den. Ovanligt att han hittar kläder som jag vill ha liksom. Sedan så åt vi en galet god middag på Victoria. Blev en oxfilé a´la cheese för mig. Så gött med mögelostsås. Så blev det bananasplit till efterätt.
Nu ska jag ta en städning av lägenheten så inte familjen tycker att vi är för sluskiga imorn.

Bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback