First day in school

Idag hade jag min första skoldag sedan studenten. Det var faktiskt ganska roligt men nervöst. Kändes som att jag var så liten bland alla människor men alla var ruskigt trevliga och jag tror att jag kommer att trivas.
Har stressat från skolan ner till stan, handlat mat och tryckt i mig den. Blev pommes och korv för er som är intresserade av vad jag lagat för lyxig mat. Nu ska jag dra en pinkning på toa och sedan släpa upp cykeln från det förbaskade cykelförådet. Blir sedan en cykeltur på 3km i regn till arbetet. Är dock bara ett kvällspass som gäller idag så jag ska väl inte klaga alltför mycket men det är inte så roligt när man ser ut som en krullig blöt pudel när man anländer till arbetsplatsen.

Imorn har vi självstudier vilket innebär ledighet från skolan men min farmor fyller år så jag är supertaggad på hennes mumsiga supertårta! Linisen vet vad jag menar, den är underbar.

Nej dags att kila nu om jag ska hinna med den där pinkningen.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback