Fascination!

Godmorgon världen! Eller ni kanske inte är som jag och sover till halv fyra på dagarna? Jag har kommit fram till att jag verkligen älskar att sova. Det är så jävla skönt och så har man så roliga drömmar. Som inatt, jag har ju drömt massor men en dröm som var så rolig var en där jag hade tjockt långt blondt hår och skulle på en audition. Det sjukaste var att jag i drömmen var kanoners på att sjunga. Och i verkligheten är jag ju absolut inte blond och vill verkligen inte bli det och jag sjunger fan som en kråka. Kanske är mitt undermedvetna som vill att jag ska bli blond och sjunga som en gud. Nej fyfasiken.

Har i vilket fall tvättat såhär på morgonen. På ett konstigt sätt så började min tvättid klockan 11 och jag klev upp och fixade i tvättstugan sedan sov jag, sedan ner och sedan sova igen och nyss så har jag hämtat allt. Min fina pojkvän sitter och säger att han är hungrig, ska väl ta och laga lite pytt i panna eftersom det är vad huset bjuder på idag.
Inatt blir det till att jobba. Känns sjukt att jag ska jobba natt när jag inte jobat sedan i måndags. Blir även till att bege sig till skolan direkt efter nattpasset. Fytusan man är inte direkt pigg efter det kan jag lova.

Nej nu ska jag smita in i duschen innan det blir dags att kocka.. sedan kanske jag har tur och får en pitt i pannan..eller munnen?
Haha, Bye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback