Empty apartment

Godkväll världen!
Klockan är nu ett på natten och jag borde egentligen vara på mitt arbete just nu men så är inte fallet.
Sitter i en tom lägenhet.
När jag kom hem efter kvällspasset så satt Pk i fotöljen och bad mig kolla på hans opererade fot. Ur stygnen där dom har sytt så rann det en massa var och det var väldigt svullet. Blev till att ringa min underbara arbetskompis Linda som bor granne med oss. Hon skjutsade oss på akuten och så fick jag fixa in någon som tog mitt nattpass. Det blev så att Pk ska övernatta på sjukhuset för dom måste kolla hur allvarlig infektion han fått i sin fotled. Nu sitter jag alltså ensam och vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske blir till att slötitta på någon film eller så går jag kanske och lägger mig?
Imorn kommer familjen Kåveland och ska hälsa på så jag borde kanske vara lite utvilad när jag ska träffa mina blivande svärföräldrar. Eller.. Pk's pappa har ju redan utsett sig själv till svärfar så ;)

Ha en skön kväll folket!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback