EMA

Hejsan
Idag kom mitt mysmongo äntligen hem från sjukhuset! Kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är.
Har nyss legat i sängen och bara kramats!
Jag har myst ner mina händer i hans mysiga håriga bröst. Jag älskar hans håriga bröst..mmm..
Har dock spenderat fyra timmar på jobbet och ska vara tillbaka där klockan 01.00 för att jobba fem timmar till. Inte så peppad nu när min finis är hemma.
Har missat massa från EMA också och det ville jag ju verkligen se, blir till att tanka hem det imorn och spendera fredagkvällen framför tvn. Hemma helg igen? Ja faktiskt. Stillade min ensamhet med att shoppa lite så nu har jag inte mycket pengar alls kvar.. och det är mer än två veckor till löning.

Nej nu ska jag njuta av kvällsfika innan jag måste dra mig till arbetet.
Och gud vad natten kommer gå segt när jag vet vem som ligger i sängen och väntar!

Bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback