Deadly awake

Ja världen. Jag är så trött att jag knappt kan skriva. Har jobbat hela natten och sedan bar det direkt iväg till skolan. Har lekt massor med lekar idag eftersom vi har varit olika grupper och skulle redovisa en lek var. Var dock väldigt roligt och man är ju pigg så länge man håller igång.
Efter skolan tog jag en promenad till taurus och bokade tid för en tatuering. Den kommer påbörjas om två veckor och kommer att kosta från minst 2000 och uppåt men jag är otroligt taggad!

Just nu så ska jag ta och unna mig en varm dusch. Jag menar det är ju faktiskt -4 ute och det är fasligt kallt i luften. Sedan ska jag sova två timmar innan jag ska bege mig ner på stan för att möta min boyfriend. Vi ska inhandla lite tacos och kanske lite annat smarrigt! Det är ju fredag och ikväll är det kärlekstema på Idol. Jag vet ju vad jag kommer spendera min kväll på så att säga.
Nej nu duschen så jag hinner sova ett tag innan det är dags för en promenad.. igen.

PYSS
Kommentarer
Postat av: Lina Tallberger

Svar: Jaaa jag vill fiika med diiiig :D Wiie! Vilken dag? (:

2008-11-21 @ 14:07:21
URL: http://linatallberger.webblogg.se/
Postat av: Lina Tallberger

Svar: Ja onsdag blir bra det :-) What time?! (haha nördig vi är som "chattar" på bloggen)

2008-11-21 @ 16:11:44
URL: http://linatallberger.webblogg.se/
Postat av: malleh

vad ska du tatuera? o:

2008-11-22 @ 01:20:10
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback