Day after yesterday

Men hej där!
Nu har jag nyss vaknat. jag som hade planerat att inte sova längre än elva idag. I vilket fall så var det helt galet skönt att sova som vanligt.
Gårdagen var nice! Familjen kom hit och jag fick pengar och så.. fick även en jättefin adventsljustake av farmor och farfar som ska sättas upp till helgen. Av mamma ska jag få en mobil. Den ska jag få välja ut själv så det blir någon gång i veckan.
Åt min godaste tårta som är pärontårta med choklad över. Eller.. den är inte lika god som farmors men efter hennes kommer den där. Blev en tidig kväll igår. Gick och lade mig vid elva och hade underbart kalassex! Inte för att jag brukar skriva mycket om sex i den här bloggen men waow. Alltså när man har varit tillsammans länge så har man ju alltid bra sex, det tycker jag iaf. Men ibland så kommer dom där stunderna som är sådär magiska.. haha, låter töntigt men det där supersexet är helt galet. Det är verkligen som att två människor blir till en under en minut. Just precis när man kommer tillsammans. Åh, jag skulle vilja stanna i  sånna ögonblick!
Födelsedagen detta året knäckte dock inte förra årets då takida spelade samma dag och det firades med alla vänner och massor med fest. Fick motta massvis med sms igår som nog gjorde min dag. Och för er som undrar är det på lördag det blir party never ending.

Nu ska jag ta och duscha. Pk's pappa kommer idag vid fem så det är kanske lite trevligt om jag fixar mig. Funderar på att göra lasagne men det är pinsamt om det ska vara någon här. Inte för att jag är kass men jag skulle känna mig kass.. Får se vad som händer. Pk's pappa är endå sjukt härlig.

Have a good one!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback