Breathing your love

Kan ni tänka er vad trött jag var på skolan idag? Herregud, fick verkligen kämpa för att hålla mig vaken men idag så lärde jag känna två stycker sjukt galna tjejer. Dom verkar jävligt roliga och pratade om att vi måste sjunga sing star och så fick jag höra en massa historier om saker de varit med om. Vi fick massor med läxor, förstår inte hur jag ska hinna med dom då jag jobbar kväll och natt imorn och sedan blir det att fara till jobbet direkt efter det.
Jag börjar inse nu att jag inte kommer att kunna arbeta lika mycket när jag går i skolan. Det gör lite ont i hjärtat eftersom jag verkligen gillar pengarna som jag tjänar. Lite hårt också att jag inte är inne på nästa år för då skulle jag fått högre studiebidrag. Kommer bara bli det vanliga 1050 nu till en början.

Kan berätta att jag fick bort kvällspasset idag. Är verkligen glad över det för klockan 19.00 så låg jag här i soffan och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Hade aldrig klarat av att arbeta med en kropp som inte orkade något mer än att släpa sig till sängen. Har legat och sovit ett tag och nu sitter jag här. Ska försöka locka med min finis till sängen eftersom jag hatar att ligga ensam i sängen. Ligger bara och rullar runt runt när jag vet att han inte är där.

Börjar redan känna stressen inför jobb och skola imorgon..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback