Bolibompa

Hejsan!
Dagen har spenderats till en början på skolan. Efter att ha spenderat sista timmen på skolan med att måla så begav jag mig till stan för att möta kusinis Linis. Väldigt längesedan man träffade denna människan och endå så är det så enkelt att prata med henne. Jag verkligen älskar det med kompisar. Allt flyter liksom på och det blir inte direkt pinsamma tystnader. Vi tog en fika på Coffe house, en älskad kycklingsallad och medans vi åt blev det väldigt mycket prat om äckliga slynor. Vi kom helt enkelt fram till att dessa borde avlivas.
Efter fikat mötte vi Katja och Otto, sedan blev det lite tittningar i affärer och lite spelande på Game. Jag var grym!
Sedan stod jag och Lina och pratade massor med minnen.
Har saknat den tjejen så det lär bli massa mer fikande med henne!

Nu sitter jag hemma. Farmor och farfar har nyss varit här och satt upp en ljusslinga på balkongen. Är riktigt mysigt kan jag lova. Fick även en fin matta till hallen men den ska fram nästa vecka efter att målaren målat taket.

Nu ska jag ta en dusch och så kan jag ju passa på att berätta att ikväll kommer det en ny design på min blogg. Den är riktigt fin så nu får ni se till att tagga ordentligt.

Puss!

me and finis Linis
Kommentarer
Postat av: Lina tallberger

haha dubbelhakan där passar mig fint .. ;)



Jaa det var jätte roligt att träffa dig idag, har saknat dig. Självklart ska vi göra det fler gånger :) love you.

2008-11-26 @ 21:48:29
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback